sb 5.1 i mp3

Autor: Marek (dijkstraa_at_poczta.fm)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 01:51:31 MET DST

ostatnio sprawilem sobie SB live 5.1.. pod 98 w ogole nie chcialo mi sie to
zainstalowac.. w xp niby dziala ale... nie mam mozliwosci ustawienia 5.1 ...
do dyspozycji mojej jest tylko: 2 i 4 glosniki i sluchawki... nie wiem czy
jest to wina driverow czy co... jesli tak czy ktos wie gdzie mozna znalezc
te wlasciwe :) moja karta jest na ukladzie emu10k1 :)

mam tez 2 pytanko: na moim kompie cos niektore mp3'ki, zwlaszcza te z duzo
iloscia basow strasznie charcza :( nie da sie ich sluchac... na p[oczatku
myslalem ze w/w pliki sa kiepskiej jakosci, ale na innym kompie graja dobrz
i czysto. zmienilem wiec karte muzyczna na w/w i co? i nic..ciagle to
samo... kompa podlaczonego mam do wiezy. dodam tylko ze jest to sprzet dos
wysokiej klasy z dobrymi kolumnami wiec raczej wykluczam znieksztalcenie po
stronie wzmaczniacza i kolumn... ale wykluczyc tego nie moge

prosze o pomoc i pozdrawiam wszystkich :)