Samsung 757MB

Autor: Piotreq (piotreq_at_konto.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 01:27:06 MET DST

Witam!
Zakupilem 2 tygodnie temu nowy monitorek jak w temacie.
I mam maly problem choc nie wiem czy uzasadniony.
Tuz po wlaczeniu (przez ok. pierwsze 5 minut) obraz jest ustawiony dobrze
tzn.
siega dolnej i gornej krawedzi ekranu. Jednak po pewnym czasie pracy od gory
i od dolu zweza sie o jakies 3mm. Czy to jest normalne ??? Moze ktos spotkal
sie z czyms podobnym.
Dodam ze po rozszerzeniu obrazu i wylaczeniu monitora a nastepnie po
wlaczeniu powiedzmy za jakies 30 min obraz wystaje poza ekran wlasnie o
wspomniane 3mm na gorze i dole.
Nie wiem czy to jakas wada czy po prostu tak musi byc.
Z gory dzieki za jakas konkretna odpowiedz.
Pzdr,
Piotreq