Re: Lite-On LTR-52246S i overburning - jak to się robi ?

Autor: Jarek Chromiński (jch_at_mail.atr.bydgoszcz.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 00:30:42 MET DST

> Tak mam wszystko ustawione i ... nie dziala !!!!!!!!!!!!
>
> Co robic ?
> Mozesz mi podac wszystkie ustawienia ?
> Jakiej plyt 800 MB uzywasz ?
>
> Pozdrawiam
> T.

Wybierasz dysk z pojedynczą sesją (ewentualnie kopiowanie płyta-płyta, cd
audio itd.).
W zakładce zapis musi być zamknij CD oraz tryb disk-at-once.
W Nero w plik\preferencje w zakładce zaawansowane musi być zaznaczone
zezwalaj na overburning w trybie DAO. Długość powinieneś zwiększyć
odpowiednio do 90min lub 99min w zależności od płytki i danych.
Jak złożysz już kompilację, to klikasz na nagrywanie i potem pojawi ci się
okienko: zapis z overburningiem. Na dole będą dwa przyciski: Anuluj oraz
Wykorzystaj overburning. Oczywiście klikasz na ten drugi.
Jeżeli chodzi o płyty 800 to ostatnio stosuję Akossy i nie narzekam.
Co do wielkości danych, to na płytę 700 zmieściłem 724MB (na Platinum).
Pozdrawiam!
Jarek

P.S. Jeżeli byś chciał spróbować, to polecam do nagrywania Winoncd.