Re: WINDOWS,

Autor: Waldeusz (usun_woczko_at_bph.onet.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 00:10:49 MET DST

Użytkownik "Paweł" <bez.fm_at_poczta.fm> napisał w wiadomoœci
> Na wstęnie zaznacznam że może nie ta grupa, ale jakoś to przełkniecie.
> Nastepujący problem, Czy jest sens kupowania oryginalnego windowsa jak
> pewnie bedzie potem tam zainstalowany corel, offic autocad, i inne
> takie, tlye że pirackie.
> Generalnei chodzi mi o to czy jak być legalnym to na maxa albo
> wszyzstko pirackie, czy w razie jakiejść kontroli da cos ze mam
> oryginalnego windowsa, a np: przeglądarke zdjeć ma crackowaną.

A czy jest sens isc do spowiedzi jesli zakladasz ze po odejsciu od
konfesjonalu
zaraz zgrzeszysz ???

:))

A tak na powaznie - jesli to do firmy to zdecydowanie zalecam soft legalny
reszta zalezy od twojego "poczucia sprawiedliwosci" ;)

Pozdrawiam
Waldeusz