dziwny hdd, czy cos innego?

Autor: Marek (dijkstraa_at_poczta.fm)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 23:58:04 MET DST

ostatnio padl mi 40GB dyzio i wymienili mi go na maxtora... tez 40...po
ustawieniu partycji i formatoiwaniu okazalo sie ze windows pokazuje mi
prawie 2 razy wiecej przestrzeni na nim niz jest to nominalnie... wszystko
bylo fajnie ale cokolwiek chce zainstalowac, czy nawet przegrac z
partycji na partycje wyskakuje mi (a pracuje pod xp)cos takiego: system
windows- opozniony zapis nie powiodl sie.. i dalej ze system windows nie
mogl zapisac wszystkich danych dla pliku .... (...) dane zostaly utracone.
powodem bledu mogla byc awaria sprzetu komputerowego lub polaczenia
sieciowe. wszystko w tym czasie odbywa sie w megazolwim tempie.dodam jeszcze
ze w setupie widzi go normalnie tj. 40GB... acha, po wymianie dyzia, system
byl instalowany od poczatku. czy ktokolwiek wie o co chodzi?

pozdrawiam wszystkich :)