Re: Wybieranie impulsowe - jak?

Autor: Luc (Luc_at_becznica.org)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 23:39:26 MET DST

"Paul Luck" <paulluck_at_bb.home.pl.spam> wrote...

> Pytanie jak w temacie? Pomimo ustaiwenia na impulsowe wybieranie
(pulse
> dial) dalej wybiera tonowo!

Wiele lat temu, może nawet 4 miałem identyczny problem.
Próbowałem wówczas różnych rzeczy, grzebałem godzinami w rejestrze.
Potem także sprzedawca się tym zainteresował, ale i on się poddał po
dwóch dniach... zwrócił mi pieniądze.
Nie pamiętam tylko co to był za modem, ale chyba jakiś tani Asmax także
na układzie Lucenta.
Nie twierdzę, że jest to problem nierozwiązywalny, ale w takim układzie
musisz się liczyć z tym, że nic nie zdziałasz.

Luc