pilne (starszy komp)

Autor: Arkadiusz Ryćkowski (arekr.nospam_at_astercity.net)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 22:32:29 MET DST

Muszę pilnie zrobić upgrade kompa znajomej
Problem brak sygnału do monitora: zarówno z zintegrowanej grafy jak i ze
starego virge s3 w pci
Płyta chyba jakaś noname na intel 810 (fw82810), mała 2 banki pamięci, 4
pci, cnr, bios awarda, zinegrowana grafa i muza
proc celek 433 (fv524rx433)
ram sdr 32 wyjęte z płyty ecs k7s5a (wcześniej bodajże było w p233mmx)
Wentyl na procu się kręci, nic więcej nie wtykałem i nie podłączałem na
razie

Nie wiem czy coś nie pasi do siebie, czy jakiś kabelek trzeba jeszczy by
włożyć
Qmpel od którego odkupiłem płyte twierdzi że też tak miał, ale jak wszystko
podłączył to było ok

ps. sorki za za taki sam post na innej grupie

Pozdrawiam
Arek