Re: amd czy intel

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 22:10:42 MET DST

Rafał Bartoszak wrote:

> Sorrry, to z sympatii. My, ludzie pólnocy musimy trzymać się razem...

A no tak :)
Gliwice ma silne wsparcie ale damy rade :)

> Poza tym...hm.....
> 1) Do Red Arrow byle kto się nie zmieści (176 cm);)

Teraz mam bujniejsze wlosy to pewnie z 177 bedzie :D

> 2) Sam mi się chwaliłeś, jakie masz metody walki:
> "kopa z glana i chodu do mamy" ;)))

Kurde Ty to masz pamiec :)

> Żal mi się zrobiło...;))

Az sie zawstydzilem :}

> Eeee... miło wspominam, miałem toto z 386 (kilka sztuk) Chyba jedyny
> chipset, który wtedy umożliwiał przemapowanie 384 KB ponad ROM, i
> dostęp do całego RAM (bez shadow). Jak się miało 1 MB (4x256), to już
> było coś ! ;)

Normalnie respekt :) Ja tam zle wspominam UMC z 486, a do Pentium to chyba
tez wypouscili jakis chipset i jakos o nich sluch zagina.

> A zaraz nas opierdzieli, że offtopiki lecą,

Juz dawno po dobranocce wiec pewnie spi :D

> a na maniack'u cisza...;)

Ale Majstersztyx co ostatnio wyslal byl dobry :)

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"