Wymiana karty ATI R9000

Autor: zwi (zwi_at_poczta.fm)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 20:00:10 MET DST

Kupilem karte MINT Radeon 9000 PRO 64MB, niestety okazala sie uszkodzona
(pasy w wordzie). Dostalem nowa taka sama ale mam mozliwosc zamienic ja za
doplata na GigaByte Maya 9000 PRO II 128MB lub na jakiegos Minta 9100 64 lub
128 bez PRO.
Mint ktorego mam jest ok (word bez pasow, gry ok, 3dmark bez zwisow 1.5h
testow), nie wiesza sie dziala bez problemu.
Z tego co widze po screenach to karty GB wygladaja staranniej
(estetyczniej) wykonane.
http://www.gigabyte.com.tw/VGA/FileList/ProductImage/photo_r9000_pro_2_10_bi
g.jpg
Chcialem zapytac znawcow czy kart GB sa ok ?
Do jutra mam czas, cala noc do myslenia ;-)
Dzieki.