Re: Lite-On LTR-52246S i overburning - jak to się robi ?

Autor: Maciej \ (mekpiotr_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 18:14:39 MET DST

Użytkownik "Tomek 'Tommy' Dębiński" <tdebinski_at_poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:b71dqo$bm5$2_at_nemesis.news.tpi.pl

> No wlasnie wiem o tym. Mam firmware 6S0C (datowany na 27.01.03)
>
> Czy to znaczy ze w ogole nie moge nagrywac plyt powyzej 700 MB ?
>
> Jesli ta to dlaczego do k%&@# nedzy (przepraszam za wyrazenie)
> na stronie http://www.liteon.ab.pl jest napisane
> Odczyt/zapis płyt 90 min.(800 MB) Tak/Tak
> Odczyt/zapis płyt 99 min.(870 MB) Tak/Tak
>
> Bo jesli de facto nie da rady to powinno byc raczej 4x NIE

Ludzie, czytajcie ZE ZROZUMIENIEM to co na serwisie pisza
redaktorzy.

#1: http://www.cdrinfo.pl/newsy/archiwum/003861.php
#2: http://www.cdrinfo.pl/newsy/archiwum/004222.php

Z obu w/w wiadomosci JASNO wynika ze problem polega na

braku mozliwosci wiarygodnego sprawdzenia jaka dlugosc
ma plyta by pozniej ta informacje wykorzystac do
overburning

nie zas na braku mozliwosci jego przeprowadzenia

I do k%&@# nedzy (tym razem ja przepraszam za wyrazenie)
przestan bluzgac na dystrubutora/producenta/cdrinfo jesli
nie potrafisz ustawic oprogramowania.

--
Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
do/podczas wysłania tej wiadomości.