problem epox rda+ i nagrywanie

Autor: ALEX (a.kamieniarz_at_poczta.fm)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 17:32:23 MET DST

Nie wiem czy był już tu ten problem wyjaśniany ale szukałem w archiwum i nie
znalazłem.
Dzieje się coś takiego po zainstalowaniu windowsa XP i najnowszych
sterowników do płyty głównej epox rda+ system windows wykrywa nagrywarke i
dysk jako SCSI.
Problem w tym że przez to nie można nic nagrać na cd oraz są problemy z
odczytywaniem płytek. Nie jest to wina nagrywarki bo na poprzedniej płycie
ASUSA nie pamietam modelu (bo chodzi o komp kumpla wiem że na kości kt333)
wszystko działało okey