Re: Pytanie "elektryczne"

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 17:24:27 MET DST

Użytkownik "Klaudiusz" <fatla_at_nospam.poczta.fm> napisał w wiadomości
> Chwila, napisz dokladnie co masz w skrzynce "bezpiecznikowej". A swoja
droga
> zciagnij znajomego elektryka, bo inaczej mozesz bigosu narobic.
Opis tego co mam w skrzynce jest dosyc zlozony, po prostu z tego widze to sa
4 bezpieczniki, z jednego wychodza
4 kable ktore ida "gdzies" w sciane (pewnie kuchnia i lazienka) reszta
bezpiecznikow jest podlaczona "przedluzona" do tego jednego
jezeli chodzi o ten brazowy kabel (to jest wlasnie zero) reszta to platanina
kabli wychodzacych z tylu, niemniej "na oko" wyglada ze z tylu
to wszystko sie "jakos" laczy, bigosu nie narobie raczej bo pytalem sasiada
czy moze taki numer ma, powiedzial ze tak zrobil, tyle ze on nie podlaczal
kompa a telewizor (co jak co ale chyba jednak mniej "wrazliwy" i
wartosciowy).
A znajomych elektrykow niestety nie mam.

P.T.