Re: Lite-On LTR-52246S i overburning - jak to się robi ?

Autor: Tomek 'Tommy' Dębiński (tdebinski_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 16:46:00 MET DST

> no jesli wszystko jest tak jak tu opisane to nie wiem:
> http://www.cdrinfo.pl/cdr/porady/overburning.php3
Wszystko mam wlasnie tak skonfigurowane i nadal dupa blada :(

Nagrywarka napewno obsluguje tryb DAO-RAW
tu jest cale info http://www.cdrinfo.pl/software/stronaspw.php?oneid=2277200236
chociaz jest napisane ze jest pewien error opisany na tej stronie
http://www.cdrinfo.pl/newsy/archiwum/004222.php#004222

Chociaz nie wiem czy ma to cos wspolnego z moja nagrywarka.
Jak sprawdzic wersje bios'u nagrywarki ?
Czy mozna robic update bios'u nagrywarki ?

Pozdrawiam
T.