Re: Pytanie "elektryczne"

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 16:28:48 MET DST

Użytkownik "Klaudiusz" <fatla_at_nospam.poczta.fm> napisał w wiadomości
> Zaraz napisza Ci tu stek bzdur ale od poczatku.
Pewnie tak.

> Rozwiazaniem Twojej bolesci jest zmostkowanie przewodu zerowego i bolca w
> gniazdku razem. Bez sensu kupowac 7 m przedluzacza i wtykac sie do
gniazdka
> gdzie dokladnie to zostalo zrobione.
No tak do konca nie zostalo - bo walsnie w tym gniazdku 3 bolcowym np. w
kuchni sa trzy druty (czarny, niebieski (to jest chyba brak fazy jak
pamietam) i brazowy - to jest ten od "bolca") co ciekawe w skrzynce
bezpiecznikow sprawa wyglada tak jak opisales, przewody sa wlasnie
zmostkwane do niebieskiego, z tego co widac bo syf tam straszny.
Czyli mozna zrobic tak jak myslalem i nie ma sie czego bac. Instalacja nie
jest aluminiowa, miedziana (tak przynajmniej wyglada), blok
z cegly nowa technologia wybudowany w ... 1992 - ciekawie, nie ? Ale to nie
pierwsza oszczednosc jaka odkrylismy z zona po wprowadzeniu sie.

P.T.