Re: Probelm ze sprzętem

Autor: Matfiej (matfiej_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 16:17:27 MET DST

> zazartowalem sobie bo nie podales konfiguracji sprzetu, czyli JAKA plyta,
> JAKI zasilacz, JAKA karta grafiki itd :-)
To jest nieważne jaki sprzęt liczą się objawy, po prostu nie wiem, jaka
część jak jest wadliwa powoduje tego typu objawy.

> a Outlook Expressa 6.0 to linuxowcy uzywaja ? :-)
A czy myślisz że z takiego niechodzącego kompa da się coś wysłać ??

> a Ty nie znasz sie na zartach :-P
> nawet nie przeczytales P.S. (albo nie zrozumiales)

Po prostu męczę się nad kompem cały dzień i mój współczynnik irytacji
osiągnął już wysoki poziom. I dalej nie wiem jaką część wymienić.
Pozdrawiam
Matfiej
P.S. Pewnie nie zwróciłem uwagi na PS :)