Re: Probelm ze sprzętem

Autor: Matfiej (matfiej_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 15:59:29 MET DST

> Jak 99% ludzi na tej grupie.
W końcu poto ta grupa istnieje.

> To bardzo nietypowa konfiguracja. Brakuje klawiatury i myszki z podkladka
> oraz paru innych drobiazgow.
Bo dopóki komputer niedziała te drobiazgi są zbędne, wystarczy to co podałem
+zasilacz+monitor.

> Trzeba jeszcze wlaczyc monitor
Monitor jest włączony.

> to sie nazywa wygaszacz ekranu.
Bardzo ciekawe spostrzeżenie, czyli np. spalenie monitora to też twoim
zdaniem wygaszacz ekranu ??

> bo ma windowsa ktory sie od czasu do czasu odswieza poprzez restart.
A czy ja coś pisałem że windows jest zainstalowane ?? Chyba jednak jesteś z
innej bajki.

> trzeba sie udac do Wiedzmy PlePle (to tam gdzie chodzily Fraglesy jak
mialy
> problem)
Ja bym jednak polecił zmienić grupę na: pl.dzieci.głupoty bo tylko tam się
nadają twoje odpowiedzi.
> pzdr.
> trzmiel
pzdr