Re: Wrocław - kupno dobrego zasilacza (?)

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 15:48:49 MET DST

Sieger wrote:
> Chcialbym kupic jakis porzadny zasilacz ATX.
> Obecnie pracuje na 235W, a do plyty zamierzam
> wlaczyc drugi procesor P3, wiec 300W powinno starczyc,
> zalezy mi na dobrej konstrukcji, do wydania do 150zl,
> Znane mi we Wroclawiu sklepy sprzedaja popularne
> badziewie.

moze to nie bedzie sklep we Wroclawiu, ale kupilem juz kilka takich
zasilaczy:
zamow sobie, a po paru dniach odbierzesz na poczcie super zasilacz. Swietnie
trzyma napiecia, bardzo cichy. wazy ze 2 kilo - czyli tyle co dobry
zasilacz. normalnie powinien kosztowac ponad 2 razy tyle. Wczesniej
kupowalem od meza tej Pani, nie wiem czemu teraz sprzedaje pod swoim
nickiem, no ale zasilacze sa te same.

pzdr.
trzmiel