Re: hp 5550 vs. canon i550

Autor: [> MAK <] (NOSPAM_mk_at_popnet.pl)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 15:09:51 MET DST

> na co sie zdecydowac?

Ja wybrałem HP 5550

> zalezy mi na opiniach uzytkownikow, zwlaszcza w przypadku
> - hp jak wyglada sprawa z zywotnoscia cartridgy i ich
refilowaniem
> - canona takze zywotnosc + jakosc tekstu na zwyklym
papierze i jak wyglada spawa czyszczenia
> glowic (spotkalem sie z opinia, ze po kazdym wlaczeniu
przez 2-3 minuty terkoce, a i jak nic nie
> drukuje to tez sama z siebie sie czysci, chyba zzera to
duzo atramentu?)

Mam za krótko więc nie wiem na ile wystarcza, wedle danych
chyba 450 stroniczek. tusz 19 ml black, kosztuje ok 85 zł
więc nie jest źle. Drukuje szybko i w miarę cicho, ale mieli
chwilę kompem zanim zacznie drukować, potem druk już leci
super.

--
[> MAK <]