Re: radeon 9500 hmm

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 14:40:53 MET DST

nie pisz mi w cytacie bo to dziwnie wyglada;)

nie, nie poczulem sie urazony - tylko nie wiem dlaczego klienta wysylasz na
inna grupe - czyzby tu nikt nie mial/znal ati?

| Śledząc obydwie grupy jednocześnie uważam nadal, że tamta grupa jest
| bardziej odpowiednia.

do czego?

| Co nie znaczy że pytanie na tą grupę jest NTG i tak samo nie znaczy, że na
| tej grupie nie ma ludzi którzy by mu odpowiedzieli.

nom

| Obie grupy się pokrywają z tym że gry.komputerowe sprzęt jest grupą
bardziej
| wyspecjalizowaną w tego typu rzeczach.

karta graficzna to czesc pc'ta - z tym chyba nie da sie nie zgodzic:)

| Sam mam nvidię.

fanatyk? maniak?

--
sezon na eXpertow uwazam za otwarty! oplaty:
 -- strzal ostrzegawczy -    10 zl --