Re: Teac W552E...

Autor: Domino (spam_domik100_at_silesianet.pl)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 12:52:47 MET DST

Użytkownik <wet_12_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> A czytałeś tam recenzję Liteon? Raczej, nie rewelacyjna (porównując z
Twym
> zachwytem), zwłaszcza nie do przyjęcia jest zauważona przez testera wada
> konstrukcyjna.

chodzi ci o Overburning? - zupelnie nieistotne jesli nagrywasz na nosniku
ktorego dlugosc dokladnie znasz. ja wogole nie uzywam Overburningu.

moja 48x dziala super (jak na rezie). jedyna wada jaka odkrylem to ze czasem
b. wolno zczytuje plytki na PSXa, a np. Teac 52x normalnie je czyta.

dla mnie licza sie tylko: szybkosc odczytu, jakosc zapisu i korekcja bledow.