Problem z monitorem

Autor: mario_t_at_op.pl
Data: Wed 09 Apr 2003 - 12:18:52 MET DST

Witam,
Dzwonil wlasnie do mnie kolega i mowi ze mu siada monitor. Glowwnym mankamentem
jest to ze w wyswietlanych kolorach nie ma w ogole czerwonego koloru (po prostu
zginal!).
Jest to jakis 17 calowy monitor CRT firmy nokia (co w ogole sadzicie o
monitorach tej firmy?).
Co moze byc przyczyna tego zjawiska i czy mieliscie podobne przypadki zwlaszcza
z monitorami nokii?
W jaki sposob mozna naprawic taki monitor? I czy jest to przedewszystkim
oplacalne?
Jesli nie to poleccie prosze jakis inny tani uzywany monitor 17 lub 19 calowy.
Ja sam mam Highscreen'a MS1595P i na razie bardzo ladnie mi swieci, czy sa to
dobre monitory, co o nich sadzicie?

--
Regardas
mario_t_at_op.pl