Re: P³yta GA-7VAX a Top Performance - co to jest?

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 11:31:21 MET DST

U¿ytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> IIRC zmienia parê parametrów pracy chipsetu i pamiêci. Z tego,
> co pamiêtam, wiêkszo¶æ tych opcji mo¿na zmieniaæ w pojedynkê
> w menu BIOSu (nie wiem, czy nie ukrytym przypadkiem), bo u¿ycie
> Top Performance czêsto koñczy siê tak jak u Ciebie (zmienia za
> du¿o na raz jak na mo¿liwo¶ci sprzêtu).

Ja podejrzewam, ze ma kiepskie pamieci. Ja mam podobna plytke GA7VRXP i po
zmianie na TOP to mi system nie startowal, po wymianie pamieci na kingstona
dziala bardzo ladnie, skok w 3dmarku 2001 o 400-500 pkt (wiem, ze to w sumie
zaden test ale lepsze to niz nic) no i morrowind mi sie juz nie przycina,
ale to pewnie dlatego, ze zmiana dotyczyla tez ilosci z 256 na 512). A i
system w2k.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
{...} i ujrza³ Pan pracê nasz± i by³ zadowolony,