Re: Pecet nie wstaje

Autor: oBiAd (okidawa1_at_wp.pl)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 10:39:01 MET DST

>Witam
>Mam trochę dziwny problem.
>Komputer - płyta A7V333, A 2000+, Win XP pro, zasilacz FEEL 300W.
>Zamykam system, komputer się wyłącza. Po odczekaniu kilku godzin
>czasem nie chce się włączyć wyłącznikiem (gdy włączam zaraz po
>wyłączeniu to działa).
>Jeżeli odłączę całkowicie zasilanie, odczekam kilka minut, i podłączę
>zasilanie, komputer normalnie daje się włączyć. Objawy pojawiły się
>ok. miesiąc temu, komputer ma ok. pół roku. Poza tym z komputerem nie
>ma żadnych problemów.
>Pozdrawiam

No to masz podobny problem do mojego - post: "Zwiecha przy bootowaniu
- straciłem koncepcje", ale wciąż nie jest rozwiązany i komp na
zupełnie innych bebechach, aczkolwiek system ten sam, nie piszesz też
jaki masz dysk - może tu jest problem ?

Jak wygląda u Ciebie "brak uruchamiania" się kompa - diody się świecą
jak przy prawidłowym bootowaniu, czy zupełnie martwy ?