Dla tych co na morzu ...

Autor: RBproof (infor_at_ftv.pl)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 09:10:58 MET DST

swojej wyobraźni dają głos odpowiadając na pytania zadane na tej grupie.

Czytając wiadomości ogłaszane na tej grupie nasuwa mi się kilka uwag
związanych z poziomem odpowiedzi i ich treścią, w związku z tym na potrzeby
własnie (a teraz nie tylko ;) ) dokonalem podziału "pisarzy":)
1. Grupa ludków, która nie potrafi czytać! (np. pytanie - czy kupić sprzęt
firmy aaaa czy bbb odpowiadają kup zzz)
2. Kolejna grupa, która na podstawie "wieloletnich" doświadczeń
autorytatywnie wypowiada się na temat danego produktu na zasadzie: ponieważ
kiedyś ta firma robiła chłam to tak jest i teraz! (w motoryzacji kiedyś było
głośno o niskiej jakości samochodów produkcji japońskiej)
3. Grupa podkręcaczy, którzy dla potęgi wzrostu wydajności o 3 - 5% (tak!,
tak! - a w większości wypadków ogólny wzrost wydajności komputera jest
właśnie taki), zadają codziennie to samo pytanie (patrz punkt 4)
4. Grupa tych, co pisać potrafią, ale czytać już raczej nie (ja wiem że
korzystanie z wyszukiwarek jest takie skomplikowane! a już wejście na stronę
producenta danego sprzętu to czyn graniczący z cudem :) )
5. Grupa kartezjuszowska - "piszę więc jestem"
6. Grupa zrezygnowanych (a wiedzących!) - po co odpowiadać na pytania, jeśli
już do tego rzuciła się grupa "kompetentnych fachowców"

i to w zasadzie głowne grupy :) IMHO

ps. jeżeli nie możesz się przypisać do żadnej grupy - wybacz
ps1. odpowiedzi !nie! oczekuję pod dowolnym adresem zawierającym "(at)"
ps3. nie ma ps3

pozdrowienia