Bateria na plycie?

Autor: Mariusz (maxi77_at_poczta.fm)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 09:13:21 MET DST

Witam
Chcialem zapytac co sie moglo stac?
Otoz podlaczylem plyte ABIT KR7 RAID do zasilacza starego ATX i po jakims
czasie gdy komputer byl wylaczony nagle strzelilo z niego iskra.... jak byl
wylaczony komputer caly (okolo 3min) i wymienilem zasilacz.Jakie bylo moje
szczescie ze nic sie nie spalilo tylko w zasilaczu bezpiecznik polecial, ale
po tym indcydencie nagle codziennie rano jak wlanczam komputer to mam nie
ustawione opcje w biosie to tak jakbym resetowal komputer.Meczy mnie cos
takiego, bo nie mam zamiaru tego zmieniac codziennie.Co sie moglo
stac?Spalia sie bateria na plycie, a moze juz nie trzyma tak samo jak
przedtem (przypominam, ze wczesniej dzialala ok-po zmianie zasilacza tak sie
stalo).
Moja konfiguracja:
ABIT KR7 RAID (bios zmieniony na CX z 6N)
AMD XP 1.8 MHz
256 RAM DDR
40GB
k. graf. MX400 i k.lan10Mbit/s
1.44Fdd,CD-RW

Co moglo sie stac?Jesli komputer jest sprawny...raczej nic mu nie dolega?
Moze bateria siadla przy tym, a moze....no wlasnie co?

Pozdrawiam i prosze o rady i opinie na w/w temat.
Maxii