Problem-wieszajacy sie komp

Autor: nukwa_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 09 Apr 2003 - 08:50:29 MET DST

Witam

Potrzebna pomoc, nie wiem juz co mam zrobic. Do tej pory (wtorek) komp
sprawowal sie bardzo dobrze, nic sie nie wieszalo zero problemow przez trzy
lata.System co pol roku od nowa instalowany i nie zasmiecany.
Konfiguracja :
Celeron 366 (nie podkrecony)
Shutle hot 675 na BX
Ram 64 M (markowa) i 32 M (noname)
Dysk 10G samsung i 1G caviar
Graf Voodoo3 3000 TVout
sieciowka 3 com 10m
zasilacz 230 W
nagrywarka Liteon
DVD creativa.
Win 98
Do tej pory wszystko bylo OK, zero problemow z grami i divx.
Ostatnio zaczely sie problemy, podczas odtwarzania mpg, avi czy fil w divix
komp zawiesza sie (obraz sie zamraza) nie mozna nic zrobic nie reaguje na
ctrl+alt+del tylko twardy reset.Czasami tez robi sie czarny ekran i tylko
reset pomaga.Raz to wystepuje po 2-3 min a raz po 30-40 min.
Do tej pory zrobilem :
podmienialem pamieci - b/z
nowe stery do graf-b/z
nowe kodeki-b/z
odpiete dvd, nagrywarka, dysk 1G -b/z
zamiana kontrolerow dyski poszly na ten gdzie byla nagrywarka i dvd-b/z
Co dziwne przy office i obrobce zdjec wszystko OK, kopiowanie duzych plikow
rzedu 800Mb z dysku na dysk i tp OK .
Nie wiem jak obecnie przy grach - bo nie mam czasu.

Macie jakis pomysl?
Zasilacz pada, chwilami nie wyrabia sie pradowo i spada napiecie i powoduje
zatrzymanie dysku?

Pozdrawiam M