Myszka optyczna...

Autor: Artur S. (arturs_at_BEZ_SPAMU.space.pl)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 08:28:52 MET DST

Witajcie,
Kupilem mysz optyczna Logitech i mam problem.

Myszka ma przejsciowke USB->PS/2.

Jesli podepne ja przez PS/2 to dioda sie nie zapala, chyba, ze wypne i wepne
ja jeszcze raz jeszcze
przed zaladowaniem systemu (ale przeciez nie moge tego robic za kazym
razem). Potem
dziala bardzo dobrze. W takiej sytuacji podpiecie przez PS/2 odpada :(

Jesli ja podepne przez USB to dioda sie zaczyna swiecic w trakcie ladowania
systemu
(zarowno WinXP jak i Linux), ale co jakis czas myszka sie 'zacina'.
Efekt jest podobny do tego jak mysz kulkowa ma zabrudzone rolki.
Dioda w takim momencie nie gasnie, a obciazenie procesora sie nie zmienia.

Co to moze byc?
Jak sobie z tym poradzic ? Jesli dziala poprawnie przy PS/2 to chyba nie
jest wina myszki ?

Poradzcie.

Pozdrawiam

Artur