Re: która płyta: ecs l7vta czy asrock

Autor: Paweł Bogus (pbogus_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 08:20:18 MET DST

Piotr Czerewko <petec_at_ANTISPAM.klub.chip.pl> napisał(a):

> jak w temacie? która płytka jest lepsza? zamierzam ją użytkować z
> athlonem 1700 tbred i 256 ddr ram.
>
> pozdr,
> Piotrek

mam l7vta od kilku tygodni i generalnie jestem zadowolony. system stabilny,
wydajność w normie. wcześniej miałem asusa na chipsecie TX, potem abita BH6 i
BE6-II teraz pracuję na escie i uważam, że ma bardzo korzystny stosunek
możliwości do ceny. gdybym kupował płytę "na lata", tzn. taką, na której
modernizacja ograniczałaby się do wymiany proca i dołożenia więcj pamięci,
kupiłbym prawdopodobnie coś markowego, ale ze względu na szybki
postęp,dzisiaj wymienia się płytę,proca i pamięć jako jeden komponent
(chipset, podstawka, obsługiwane pamięci itp) to na taką zabawę nie każdego
stać. imo jest to całkiem przyzwoita i niedroga płyta.