Re: wymiana nagrywarki na gwarancji

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 07:18:13 MET DST

Użytkownik "Marcin" <marcell21_at_interia.pl> napisał w wiadomoœci
> Pier... ich w tej chwili cały czas są w sprzedaży Lite-Ony 40x z czarnym
> panalem w sieci AB (dystrybutora Lite-On). Powiedz im, że odmawiasz
> odebrania sprzętu. W ciągu 28 dni i tak muszą Ci oddać sprzęt w przeciwnym
> razie możesz żądać nowego - jak nie mają 40tek to ich zasranym obowiązkiem
> jest dać Ci 48x. W przeciwnym razie sprawa do sądu. Sprawdź tylko warunki
> gwarancji.

No, a jak klutnia nic nie da, tp popros o numer do PIHu (Panstwowa Izba
Handlowa) musza Ci dac, czy musza ci pozwolic zadzwonic z ich telefonu to
nie wiem, ale zawsze jest jakas budka. Mysle, ze po tym bedna bardziej
chetni do wymiany takiej jaka oczekujesz.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
{...} i ujrzał Pan pracę naszš i był zadowolony,