Re: MSI kt400 (This device cannot start. (Code 10))

Autor: Wojtas (wojtas_at_rubikon.pl)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 01:43:14 MET DST

Użytkownik lama napisał:
> oki, moj połamany inglisz mowi mi ze to sterowniki, ale jeszcze wczoraj
> wszystko dzialalo ?!? Teraz instalują się ale nic...
>
> Czy to moze byc spowodowane updatem windowsa xp??

Teoretycznie. Zależy co update`owałaś.
Na razie bym sprawdził w menadżerze urządzeń co się dzieje z tą kartą.
Może coś się wykrzaczyło. Jeśli nic podejżanego nie widać to odinstaluj
tenże sprzęt (kartę) także używając menadżera. Restart i ponowna
instalka drv w taki sam sposób jak poprzednio kiedy działało.
Jeśli nie pomoże to pytaj innych :)

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl