Re: Kto mi poleci tani dobry modem wewnętrzny

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 00:05:27 MET DST

Marcin Tworek napisał:

>I to ma byc zaleta ? Chyba wada, przez to te modemy nie
>sa obslugiwane przez inne systemy opearcyjne niz Windows,
>a i pod nowsze Windowsy sterowniki wychodza z opoznieniami
>albo wcale.

no nie sa; to jest ich cecha, a o tym czy jest to wada czy zaleta
mozna rozstrzygac w konkretnym zastosowaniu; spokojnie mozna wskazac
zastosowanie w ktorym winmodem jest wystarczajacy;

np. sprawa /ktora sie nie interesuje i nie wiem jak sie ona rozgrywa/
wysylania raportow do ZUS przez internet; byla potrzeba wysylania
kilkunastu kilobajtow na miesiac; po co angazowac w to modem
sprzetowy, skoro mozna winmodem?

pozdrawiam;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?