problem z kartą Miro Video DC30

Autor: Azaziel (azaziel79_at_wp.pl)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 00:00:58 MET DST

Mam problem z tą kartą od jakiegoś już czasu
Szlag mnie trafia jak mam robić reinstalacje systemu.
No ale ok, skoro wsio dziala to jest ok.

Mam jednak teraz nastepujacy problem:
1. "zniknął" mi dzwiek z wyjscia tej karty
2. Przy obrobce obrazu z kadem kamery ruchomej pod Adobe premiere - mam
rastrowe znikształcenia i przesuniecia obrazu ??

bluebox jest good
przeinstalowalem adobe
sterow do miro sie boje ruszac, bo znowu bede sie meczyl tydzien (poki co
ssam audio z blastera, a wymijam ujecia z ruchomej kamery :(( )

prosze o pomoc