Re: Bad pixele

Autor: Maurycy (tull_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 18:47:53 MET DST

Użytkownik "Jurek Gajewski" <jurget_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> norma przewiduje dla matryc drugiej klasy maksymalnie 2 piksele wypalone w
> roznych miejscach, lub 1 podwojny.
> jest to normalna rzecz, spowodowana trudna technologia produkcji. nie
wplywa
> to na pojawienie sie innych takich pikselow

A co przewiduje norma dla "lampowych" monitorow? Mam taka jedna pusta kropke
ma ekranie mojego Flatrona i nie wiem czy jest sens biec z nim do
reklamacji. Wprawdzie mnie to nie wkurza za bardzo, ale swiadomosc istnienia
tej wady troche boli. Poza tym ogolnie ten monitor mi sie nie podoba (chyba
ze jest wylaczony, bo ma ladny design), ma szereg innych wad i chetnie
wymienilbym go na inny ;-)

Sromotny Maurycanin

pozdr.