Re: MS Natural Keyboard Pro... gdzie?

Autor: Maciej \ (mekpiotr_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 22:59:24 MET DST

Użytkownik "Vvookiee" <vvookiee_at_bacca.chu> napisał w wiadomości

> Chce zmienic moja troche juz wysluzona ergoklawiature na nowa
> ergoklawiature :) - i po namysle zdecydowalem sie na MS Natural
> Keyboard Pro... tyle ze jakos nielatwo ja znalezc w ofertach
> sklepow Pl. Czy ktos wie o sklepie, ktory ma ja w ofercie
> (sklepy online albo jakis w Krakowie :) - czy tez od razu
> zamawiac ja ze sklepu zagranicznego?

Nie ma takiego modelu, nie ma takiego modelu, nie ma takiego...
W produkcji z naturalnych sa tylko trzy modele

M$ Natural (juz trudno dostepny - lub w nieciekawych cenach)
http://www.microsoft.com/hardware/keyboard/nke_info.asp

M$ Natural Multimedia (jak sie pochodzi to cena jak za
dobrych czasow za "zwyklego" naturala)
http://www.microsoft.com/hardware/keyboard/nmmk_info.asp

M$ Wireless Optical Desktop Pro (klawiata + mysz optyczna)
http://www.microsoft.com/hardware/keyboard/wodp_info.asp

--
Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
do/podczas wysłania tej wiadomości.