Re: K7T Turbo (MS-6330) + Award BIOS 2.4 + Athlon XP 1800+ (0.18 u)?

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 22:22:21 MET DST

Marcin wrote:

> Widzę, że z tym 0.18 będę miał problem, żeby wogóle to dostać jako
> nowe.
> W takim razie mam pytania do tych procków 0,13 mikrona.
> Czy oprócz przestawienia częstotliwości magistrali ze 100 na 133

standartowo XP chodza na FSB 133, zeby je ladnie podkrecic i zeby chodzily
synchronicznie z pamieciami DDR 333 to ustawia sie FSB166. Moj chodzi
12,5X166=2088Mhz

> trzababy coś czarować z usawieniami płyty albo z updatem biosu?
> Czy wystarczy włożyć procek i od razu będzie sobie wszystko działało?
> Co z napięciem vcore, czy jak mu tam?

Mam plyte MSI KT4 Ultra BSR i wszystko idzie z automatu. Po wykryciu proca
przestawiam tylko fsb, mnoznik i vcore zeby go podkrecic.

> Ta nowsza seria chodzi na niższym napięciu. Czy będę to musiał ustawić
> w biosie ręcznie, czy automagicznie się wykryje?

jak wyzej.

> Z góry dziękuję za wskazówki.

no problem

pzdr.