Problem z SBLive Value

Autor: DjAvX (nokiamstr_at_WYWALTOtlen.pl)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 22:34:17 MET DST

Witam,
mam problem z SB Live value instaluje sie wszystko ok do momentu w
ktorym wyskakuje ze znalazl nowy sprzet "SB16 Emulation" w tym
momencie komputer sie wiesza... do tej pory wszystko dzialalo
normalnie ale ostatnio poruszylem sledzia i karta nie dociskala do
portu teraz to poprawilem i takie cos mi sie dzieje... Czy ktos
moze mial cos podobnego? to wina windy (cos jej sie zblokoalo - mam
98SE) czy moze karta sie w jakis sposob uszkodzila?

--
DjAvX