Re: zasilacz a padajace dyski

Autor: oVo (ovo_at_wykasuj.to.poczta.onet.pl)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 22:19:16 MET DST

Uzytkownik przedstawiajacy sie jako "Wasiuk" <wasiukNOSPAM_at_2com.pl>
napisal mniej wiecej Tue, 8 Apr 2003 21:07:15 +0200 (o ile mu zegarek
dobrze chodzi) cos takiego:

>Jak to przebiegalo, poprostu sobie siedziales przy kompie i pach wszystko
>siadlo, czy cos kombinowales?? Tylko szczerze :)

Ja sobie siedzialem przy komputerze i zaczyna sie system coraz
czesciej wieszac a potem nawet nie startuje tylko wywala errory na HDD
(Fujitsu MPG 40GB). HDD poszedl do serwisu, wsadzilem stary HDD
Quantum 10GB. Po 2 dniach dokladnie to samo.
Dopiero wtedy patrze a tu zamiast +12V jest +9V.
Szok ze cala reszta chodzila (CD czytal strasznie powoli ale jednak).

Pozdrawiam

oVo