Re: Pomiar temperatury

Autor: Forrum Power Company (forrum_at_wp.pl)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 19:05:27 MET DST

MBM ma funkcje wykrywania czujników znajdujących się na płycie. U mnie
wykrył dwa: jeden na procesorze, zaś drugi systemowy. Prawdopodobnie na
płycie mam odpowiedni czujnik, poza tym jeśli płyta ma wyjście na cooler
systemowy, to naturalnym jest, że coś takiego być powinno. Dodam, że zwykle
jeśli temperatura na moim Athlonie siega ok. 50 stopni, pokazywana przez MBM
temperatura systemu waha sie w granicach 36-39 stopni, co odpowiadałoby
prawdzie.
Ściągnij, przetestuj, według moich doświadczeń rzecz jak najbardziej do
polecenia.