Re: switch czy hub

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 18:07:17 MET DST

Andrzej napisał:

>...jezeli taka siec skladalaby sie z huba to ktorys ambitniejszy user
>po parunastu godzinach (jak ma szczescie to po paru minutach) bedzie
>znal
>wszystkie hasla reszty uzytkownikow (wiadomo tylko te ktore nie sa
>szyfrowane)
>IMHO switch jest bezpieczniejszy, chociaz podobno na switche tez sa
>metody

jaja sobie robisz: przeczytaj o co bylo pytanie: "MAM W DOMU DWA
KOMPUTERY I JEDNA KABLOWKE"; a ty i koledzy sugerujecie, ze ta siec
bedzie istotna dla bezpieczenstwa narodowego i obronnosci kraju; kpiny
sobie po prostu urzadzacie; tak samo na dowolne pytanie sprzetowe
moznaby odpowiadac "kup sobie najdrozszy zestaw komputerowy";

proponuje sie nauczyc dobierac elementy systemu do zastosowania;

prosta odpowiedz brzmi: w sieci musi byc router; sprzetowy z
wbudowanymi wyjsciami na stacje LAN, albo softwareowy zalozony na
jakims komputerze i do tego mozliwosc podlaczenia kilku kabli,
relizowana poprzez huba albo wlaczenie kilku kart sieciowych do
komputera;

osobiscie uwazam, ze jak to ma byc tylko dzielenie lacza, to lepiej
wstawic sprzetowy router; jesli mialaby byc jakas usluga jeszcze to
lepiej zainwestowac w komputer i wyposazyc go w kilka kart sieciowych;

--
nie wyrazam zgody na przetwarzanie adresu z pola "From:"
w celu przesylania mi jakiejkolwiek oferty handlowej lub