Re: R8500 Problemow cd

Autor: Jancio (vertex_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 16:38:30 MET DST

> Gdzie to pisali, bo ja odosze wrazenie ze jest dokladnie na odwort.
W pliku *.txt dołączonym do sterowników. :)
Wyraźnie tam jest napisane - należy odinstalować stare sterowniki
(mozesz "z ręki" posprzątać po starych), zainstalować DX9 PRZED
instalacją cat. 3.2, i dopiero na koniec catalysty.

Poza tym - zasada jest prosta. W razie jakichkolwiek problemów, wszystko
ustawia się na nominalne (żadnego podkręcania!), instaluje w normalnej
kolejności i sprawdza. Dopiero jak wszystko działa, zaczyna się zabawę w
podkręcanie. To że przedtem chodziło z inną kartą nie ma żadnego
znaczenia. Zrób to spokojnie i z głową, bez nerwów, i będzie o.k.

pozdro
Jancio