Re[2]: Procek P4 montaz ?

Autor: Coroner (coroner_at_microtech.pl)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 16:12:01 MET DST

Witaj Tomasz,

W Twoim liœcie datowanym 7 kwietnia 2003 (12:50:40) można przeczytać:

TP> ...ale ja nie twierdze ze to jakis cud :) bo sam jeszcze podchodze do tego
TP> troche sceptycznie. Ot kolejna nowinka Intela.
Amd opatentowal HT w 1999 roku.. http://www.theinquirer.net/Default.aspx?article=6773
Wiec to raczej nie nowinka intela, choc szybciej wprowadzili ta technologie do swoich procesorow.

TP> Poczekajmy pol roku i
TP> zobaczymy czy sie okaze nie wypalem i pojdzie w zapomninie, czy moze jednak
TP> sie przyjmie :)
Prawdopodobnie w ClawHammerach pojawi sie HT.

TP> Nie rozumiem tylko czemu podniosla sie taka wrzawa. Czytajac ta grupe
TP> odnosze wrazenie ze wszystko co zwiazane z Intelem jest na tej grupie
TP> niemile widziane...
heh :)

--
Pozdrowienia,
 Coroner                            mailto:coroner_at_microtech.pl