Re: mouseman dual optical i skaczacy kursor

Autor: kulka (kulkus_at_wp.pl)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 16:22:18 MET DST

Użytkownik "MPiotrek" <pmat_at_12345xnet.one.pl> napisał...
> Jak masz podkładkę to wywal do śmieci. Najlepiej chodzi po blacie biurka.
> Miałem podobne efekty gdy najechałem na ciemne miejsca na podkładce.
> Bez podkładki chodzi rewelacyjnie.
Wywalilem podkladke i faktycznie, o niebo lepiej. Ale pomimo zainstalowania
najnowszej wersji MouseWare nadal kursor nie porusza sie pionowo i poziomo
w linii prostej. Czy to jest wina 2 sensorow czy moze jest cos nie tak z mycha?

- kulka -