Dziwna sprawa ze stacją dyskietek., która potrafi ukrywać pliki.

Autor: fig5_at_pd21.tarnobrzeg.sdi.tpnet.pl
Data: Tue 08 Apr 2003 - 15:13:01 MET DST

Mam stacje firmy TEAC model FD-235HG, wczoraj ją dostałem w ręce sprawdziłam
działała bez zarzutu, wszystki dykietki czytała jak należy, mastępnie dziaiaj
ją rozkręciłem i powycierałem brudd wmiejscach gdzie był. Skręciłem podłanczam
wrzucam dyskitekę i nie pisze ze dyski jest nie sformatowany. ( no spokok coś
zle podłączyłem przy skręcaniu zamienie inaczej i bedzie ok ), w stacaji sa
ddwa kabelki w takiech plastikch co sie je wcika ddo płytki ( wiec ma 4
kominacje sprawdziłem wszystkie i nic ), jest jeszczze kabelek idący do
silniczka stacji ale ruszać się boje, bo stacje chce miec sprawną.

I nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie to ze jedną z dyskietek
sformatowałem w końcu i zadziałała, przegrałem na nią swoje plki, zresetowałem
komputer i nadal pliki na niej byly, poszedłem z tą dyskietką do kolegi i jego
stacja pokazała iż na tej dyskietce nie znajdują się te pliki tylko inne pliki
które powinny zostać usunięte wraz z formatowaniem dyskietki, no nic wróciłem
do siebie a moja stacja nadal twierdzi ze na tej dyskietne są inne pliki niż to
pokazuje stacja kolegi ( powtarzalne w 100% )!!!!!!!!!!!!!!!

Z tąd moje zdziwienie, chętnie bym sobie ją zatrzymał, ale wolałbym ją
przywrócić do stanu pełnej używalności jaką miała przzed moim grzebaniem w niej.
CZy ktoś może się spotkał z podobnym problemem, lub ma taką stacje dyskietek
niech mi podpowie prawidłową kolejność i ułożeniue kabelków ( są rozróźnialne,
zaróno kable jaki i ich strony ).

Pozdrawiam, Za wszelką pomoc z góry wielkie dzięki!!!