Re: Padające Baracudy :-(

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 13:37:07 MET DST

Użytkownik <pisz_na.mirek_at_dionizos.zind.ikem.pwr.wroc.pl> napisał w
wiadomości news:b6ub0e$fa6$1_at_panorama.wcss.wroc.pl

> Widocznie mało używasz, ale poczekaj rok, półtora.

Ja mam w swoim serwerze trzy BIV, używane non-stop 24/h, pierwszą
kupiłem w połowie 2001. Oprócz tego w większości komputerów w firmie też
mam BIV. I następne też będą Barracudy, tylko może już nie IV a nowsze -
ja po prostu nie mam z nimi _najmniejszych_ problemów...

M.