Re: Zwiecha przy bootowaniu - straciłem koncepcje

Autor: oBiAd (okidawa1_at_wp.pl)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 14:00:40 MET DST

On Tue, 8 Apr 2003 12:22:13 +0200, "RBproof" <(to_wyrzuc)infor_at_ftv.pl>
wrote:

>Użytkownik "oBiAd" <okidawa1_at_wp.pl> napisał w wiadomości
>mialem podobna sytuacje przyczyna byla uszkodzona kosc biosu i to dokladnie
>w obszarze gdzie siedzial bootblock

płyta była w serwisie - podobno naginali ją na wszystkie możliwe
sposoby i chodziła - znowu poodbno - w porządku, ale podobno w
serwisach leją na klientów - sprzedać i zapomnieć - ulubiona dewiza
cienkiego handlowca

co w końcu wyszło z tą Twoją płytą - wymiana płyty, BIOSu ? nie wiem
jak przebić się przez serwis jeśli u mnie nie chodzi jak powinno, a u
nich wszystko spoko - tu dodam że mam problem, bo obudówkę kupiłem w
innej firmie niż całość i nie chcieli mi przyjąć całego zestawu, tylko
części od nich, czyli wszycho poza pudłem ;)