Re: Athlon 700 MHz (FSB: 200 MHz)

Autor: SirDavid (stefan_at_noris.wytnijto.pl)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 12:37:38 MET DST

On Mon, 07 Apr 2003 15:14:02 +0200, Tomasz <cattomcat_at_hotmail.com>
wrote:

>Puszczanie athlona na 200MHz FSB jest mozliwe z najnowszymi tbredami.
>Nie bylo to mozliwe z procesorami w technologi stosowanej , gdy
>produkowano athlona 700MHz.

Jesteś pewien, że Thunderbirdy na pewno nie pójdą na FSB 200 MHz po
obniżeniu mnożnika? O ile mnie pamięć nie myli, swego czasu był bity
rekord FSB na płycie Epoxa z AMD760 i wyniósł ponad 220 MHz, a chyba
nie było wtedy jeszcze nawet Palomino. Co więcej, w tym rekordzie
chodziło raczej o wyciągnięcie max. możliwości z chipsetu i pamięci, a
nie procka. Było pewne, że procek pod tym względem ma jeszcze większe
możliwości.

Adam.