Re: Kto mi poleci tani dobry modem wewnętrzny

Autor: Piter (piter_at_honda.bt.pl)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 11:04:34 MET DST

Użytkownik "[> MAK <]" <NOSPAM_mk_at_popnet.pl> napisał w wiadomości
> tani modem i
> czystym sumieniem go
>
> Zastanaow się czy chcesz aż taki tani modem.
> Te najtańsze mają słabą prędkość (w praktyce), często
> rozłączają i w ogóle mają kłopoty z łączeniem się
> (Pentagram, Zolitrx).

A uzywales kiedykolwiek Pentagrama?

Zainstalowalem juz kilkanascie Pentagramow Hex 2 56 i z zadnym nie bylo
problemu. Jesli linia jest dobra to lacza sie zawsze powyzej 52 kb. Zadnych
rozlanczan i problemow.
Jesli linia jest do d... to nawet modem za 300 zl duzo nie pomoze

--
piter_at_honda.bt.pl
GG# 906954