Windows XP i FILES=....

Autor: mb (marcin_szczecin_at_wp.pl)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 10:52:54 MET DST

Witam

Problem jest następujący : mam na notebooku Wina XP, zainstalowałem
Subiekta i ciągle wywala mi błąd że nie może otworzyć plików, ustaw
FILES=290 itp. Pod Win9x wystarczyło wpisać FILES=ileś tam i ok, ale
jak to zrobić pod XP ???

Słyszałem, że zdarza się to dość często właśnie w notebookach - na
stacjonarnym pod XP Subiekt chodzi normalnie. Dzwoniłem do producenta,
przysłali mi jakiegoś patcha ale dalej kicha.

Poradźcie coś, pleaseeee...

Pozdrawiam
Marcin