Re: Jak sie sprawuja Radki ?

Autor: Tomasz (cattomcat_at_hotmail.com)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 09:03:42 MET DST

Tomasz Przastek wrote:
> Chce kupic nowa grafe i chyba sie zdecyduje (po dlugich przemysleniach) na
> Radka 9500Pro lub 9700 (zobaczymy jak z kaska bedzie). Do tej pory mialem
> zawsze karty oparte na nVidii i nie mam doswiadczen z Radkiem.

Kupilem karte na r200 od herculesa. Mialem na stale podlaczony tv po
svideo. Karta przelaczala sie w tryb interlaced w windows.
Zglosilem problem do ati i po okolo 3 tygodniach udalo mi sie dorwac
do zywego czlowieka. Z jego pomoca wprowadzili do kolejnych driverow
odpowiednia poprawke.
Nie spotkalem sie w przypadku popularnego sprzetu, z tak doskonalym
customer support. Gdzie indziej moznaby sie poprawki nigdy nie doczekac.

Poza tym jednym problemem, wszystko inne bylo i jest bardzo dobre.

pozdrawiam
Tom