problem z DVD

Autor: Picia (pkleba_at_pnig.jaslo.pl)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 08:00:49 MET DST

Witam,
Kupiłem używane DVD Pioneer 106s i mam taki problem pożyczyłem 2 płytki w
wypożyczalni i obydwóch nie widzi w napędzie. Płytki CD czyta bez problemów.
Po odniesieniu 1 płytki gość w wypożyczalni powiedział mi że nie jestem
pierwszy, który zgłasza takie problemy z czytnikami DVD w komputerze i dał
mi drugą i powiedział, że ta powinna chodzić - ale nie chodzi.
W związku tym mam pytanie czy to jest problem sprzętowy czy może być problem
z kompatybilnością formatów. Jak wiadomo Pioneer faworyzuje format DVD - R.
czy to oznacza że nie czyta DVD + R?.

Pozdrawiam
Piotrek